Portréfotózás: Papp Charlotte

2012. május 30., szerda

Az előző bejegyzés werkfotói után jöjjön a "termés" (egy része).

A modell Papp Charlotte volt, aki felkészülten érkezett: három váltás ruhát is hozott magával. A képfeldolgozás során a kék ruhaköltemény látványa annyira emlékeztetett a mesék világára, hogy nem tudtam ellenállni a kísértésnek és néhány képet meseillusztráció-stílusban dolgoztam fel.

A Népligetet nagyon szeretem, mert változatos helyszíneket biztosít a fotózáshoz. Van itt árnyas, fás, ligetes terület, de ugyanígy akad hatalmas szabad tér is. Van sík mező és egy kis domb, virágok, padok, fű - szinte minden ami csak kell. A fotózás elején kellemes árnyas idő volt nagyon jó derített fényekkel, de később, ahogy a nap erősödött, már jó szolgálatot tett az elmaradhatatlan kellék: a derítőlap. És első ízben használtam élesben az új szerzeményt, a Canon EOS 60D-t.

Modell: Papp Charlotte
Smink: Jánvári Noémi
Asszisztensek: Jánvári Noémi és Brogyanecz Milán
Helyszín: Budapest, Népliget


  





...a cipők...

A mesesorozat:




7 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

1,5,6,8,10,11. Remek sorozat. A kék ruha tényleg mesébe illő az élénk színével. A mesések közül a békás tetszik a legjobban, de a másik kettő is kellően visszafogott, hogy ne menjen át giccsbe. Picit érezhető a nyuszin, mégpedig a füle mintha le lenne vágva, és a lovon, hogy utólag lett a képre téve. A lónak a körvonalain látom, hogy túl élesek.

2012. május 30. 7:16
TiSza írta...

Köszönöm Erzsi. Szerintem is a békás a legjobb. A nyuszi füle csak érzéki csalódás, de a lóval valóban megküzdöttem. Valójában életlen a ló is, a kicsinyítés okozhatja az élesedést (még a hátsó fa körvonalai is olyan élesek, mintha manipulálva lenne, pedig azt nem bántottam).

2012. május 30. 7:49
Attila Kerestély írta...

Irigylésre méltó, csodálatos sorozat lett. Az első és a cipős a kedvencem.

2012. május 30. 22:25
TiSza írta...

Köszönöm Attila, örülök, hogy tetszik!

2012. május 31. 6:57
shadow írta...

Gyönyörűek, a 8-as és a 11-es a kevenc.

2012. május 31. 13:38
Jánvári Noémi írta...

Adriennék után, ez a kedvencem :)

2012. május 31. 14:09
TiSza írta...

Shadow, Noémi, örülök :)

2012. május 31. 15:45

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB