Gödöllő - az Úrréti tó

2014. november 8., szombat

Az Úrréti tó Gödöllő északi határában fekvő apró kis horgásztavacska, még 1 hektár sincs. Mégis üde színfoltja a városnak, amit tóünneppel hálál meg a település immár három éve, minden nyár elején.

Tegnap munkából hazafelé jövet kiszaladtam Gödöllőre, gondoltam megörökítem az ősz utolsó nyomait a parkokban. Aztán amikor lejöttem a pályáról, eszembe jutott az Úrréti tó - ami nincs messze az M3-as gödöllői lejárójától és közvetlenül a Blaha néven ismert városrész felé vezető út mellett fekszik -, és egy hirtelen ötlettől vezérelve inkább arra kanyarodtam.

A tó távolabbi végén bozótossal borított gát emelkedik, ami mellett már sűrűn nő a sás, ezért kérdésesnek tűnt, hogy egyáltalán meg tudom-e kerülni a tavat (amit még sosem tettem meg korábban), de némi sárban taposás árán azért sikerült. Ott készültek az alábbi képek.




2 megjegyzés:

Cséfalvay Katalin írta...

Milyen meghitt és békés hely!

2020. november 15. 21:00
TiSza írta...

Kellemes hely, bár az egyik oldalon egy forgalmas út határolja, a másikon pedig (igaz, kicsit takarásban) lakóingatlanok.

2020. november 16. 15:27

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB