Egy fotóm a Zonerama Magazinban

2017. február 10., péntek

Tavaly szeptemberben írtam egy bejegyzést arról, hogy a Picasa megszüntetése miatt a képeimet áttettem a Zonerama oldalára. Az oldal egy magazint is szerkeszt, amelynek mai cikkében az egyik őszi portrémat emeli ki, és hozza példának:

Editor’s Choice: No Ordinary Portrait

(A szerkesztő választása: Nem közönséges portré) címen, Majo Elias tollából.


A cíkkben szereplő fotó ugyan látható a bejegyzés tetején, de a rend kedvéért hadd emeljem ki a magazin környezetéből és mutassam meg teljes valójában:


A cikk részletesen elemzi, hogy miért jó a fotó: kiemeli a szép sminket, a szerkesztést, a visszafogott színeket és kontrasztot és végül is példaképnek hozza a  jó portéra.

Természetesen nagyon örülök, hogy éppen az én fotóm inspirálta a cikket, magam is nagyon szeretem ezt a képet. Mivel azonban mindez nem az én egyedüli érdemem, álljon itt a teljes közreműködői gárda:

Modell: Trautmann Laura
Smink: Sminkes Gabi
Fodrász: Viniczai Sára

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB