Tündéri tavasz Mónikával

2017. április 20., csütörtök

A werkfotók után jöjjön a végeredmény. 

A fotózás helyszínéül a gödöllői Szent István Egyetem előkertjét választottuk, amely mindig nagyon gondozott és mutatós, de így tavasszal különösen szép. Néhány fotó erejéig elkalandoztunk az egyetem más részeire is, ahol aranyesőt és egyéb virágzó növényeket találtunk. 

A helyszín előzetes felderítése során próbáltam bejutni az egyetem belső kertjébe, de a szigorú cerberusok megállítottak, mondván "fotózáshoz engedély kell"! 

Régóta tudom, hogy mi magyarok - "megfelelő" beosztásba kerülve - hatalommániásak és már-már az abszurditásig bürokraták vagyunk, ezért ez a reakció nem lepett meg. Inkább azon csodálkoztam volna, ha azt mondják: "a fotózás ártatlan dolog, senkinek nem sérül semmilyen érdeke, menjen csak, és csináljon szép képeket! Majd mi is büszkén látjuk viszont az egyetem csodálatos belső kertjét!" De ilyen reakció elképzelhetetlen. Ahol hatalom van, ott az engedély elengedhetetlen! Különben minek van a hatalom? És ha van engedély, akkor nyilván nem fordul elő semmilyen borzalmas dolog, ami engedély nélkül biztosan megtörténik!

Mónika és Gabi előzőleg hosszú ideig válogatták a ruhákat (legalább harminc darab jött szóba), de nekem az egyik "első találat", Mónika bézs színű ruhája tetszett a legjobban. Több kép készült egy rövid, fekete blézerrel is, s bár kifejezetten jól állt Mónikának, magához a témához kevésbé illett, ezért csak kevés ilyen fotót dolgoztam ki. Az egyik mögé még sárkányos hátteret is tettem, nem kicsit változtatva meg a téma jellegét...

A közreműködők:
Modell: Molnár Mónika
Smink: Sminkes Gabi
Fodrász: Viniczai Sára


 



 






2 megjegyzés:

Piroska írta...

Csodás kepek mint mindig :-)

2017. április 20. 9:20
TiSza írta...

Köszi Piroska!

2017. április 20. 9:28

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB