Pedagógus élőlánc Gyömrőn

2022. november 19., szombat

A pedagógus-demonstrációk egymást érik mostanában. Megfogadtam, hogy ezen a blogon nem politizálok, elsősorban azért, hogy ne gerjesszem itt is a vitákat olyan emberek között, akik tökéletesen, különösebb konfliktusok nélkül tudnak egymás mellett élni, ám ha politikára kerül sor, akkor ádáz ellenségekként képesek egymás torkának ugrani. Én sem vagyok kivétel, ráadásul elég vehemensen vitatkozom, sokszor képtelen vagyok higgadtan és érzelemmentesen megnyilvánulni - hát akkor ezt most hagyjuk más felületre, van ilyen sok...

Annyi talán belefér, hogy kimondjam: szimpatizálok a pedagógusok törekvéseivel (és itt nem csak az anyagiakra gondolok), ezért aztán nem ért kellemetlenül, amikor az egyik menyem megkért, hogy készítsek néhány fotót Gyömrőn az Erzsébet iskola előtti élőláncról. Országos rendezvényről van szó, amelyen szerte az országban rengeteg iskola tanárai, diákjai és a diákok szülei vettek részt. Úgy volt, hogy a helyi tévé is megörökíti az eseményt, de ők végül nem jelentek meg. Így aztán a rendezők a helyszínen megkértek, hogy készítsek néhány snittet, rövid videókat, hogy maradjon a demonstrációról valami mozgóképes emlék is. Ezért aztán készítettem néhány videófelvételt is, amelyeken sajnos némi kézremegés is látható, amivel a stabilizátor sem tudott teljesen megbirkózni (hiszen kézből készültek, mivel nem videózásra készültem).

A fotók csak a megmozdulás egyszerű dokumentációi, ezért itt nem mutatom be őket, inkább álljon itt egy 2 perces  videóösszeállítás (amelyben néhány fénykép is helyet kapott). 


(zene: Dés-Geszti: A Pál utcai fiúk -  Mi vagyunk a Grund)

2 megjegyzés:

Cséfalvay Katalin írta...

Jó lett a film, kézremegés ide, vagy oda! Magam is voltam tüntetni párszor ez ügyben.

2022. november 23. 22:13
TiSza írta...

Köszönöm.

2022. november 24. 8:57

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB