Gyermekportrék - Laura és Lili

2011. november 8., kedd

Tavaly írtam egy bejegyzést Kata és Ákos esküvőjéről. Nemrégiben a lányaikat, Laurát és Lilit fotóztam Ikladon. A nagyobbik lány, Laura születésnapjára voltunk hivatalosak rokoni minőségben, és én  természetesen magammal vittem a fotós felszerelést is. Nem követtem el azt a hibát, mint az esküvő alkalmával, amikor csak a kompakt volt nálam, mert akármilyen jó kis gép is az a Canon G10, portréfotózásra nem igazán alkalmas. És én fentem a fogam egy kis portrézásra... Így aztán - bár megörökítettem a születésnapi eseményt is -, számomra a nap fénypontja az volt, amikor a két lányt kicsábítottam a szabadba egy kis fényképezésre.
Jöttek is örömmel, pedig a kisebbik lány, Lili a szobában nem hagyta magát fotózni. Ám amikor hármasban maradtunk, minden elfogódottság nélkül állt a kamera elé.




 


  



6 megjegyzés:

Akos Kiss írta...

Jók lettek!

2011. november 8. 20:10
f. l. írta...

Tetszik!

2011. november 8. 20:19
Kozma Erzsébet írta...

Aranyos kis tündér modelleket találtál. Nekem a 7,8,13,14 tetszik a legjobban.

2011. november 9. 10:49
TiSza írta...

Köszönöm Erzsi! Egyébként tényleg tündériek :-)

2011. november 9. 21:00
Kecskeméti Fotókör írta...

Aranyos!

2011. november 10. 15:37
TiSza írta...

:-)

2011. november 14. 9:41

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB