Esküvő: Kata & Ákos

2010. szeptember 5., vasárnap


Nemrégen esküvőre voltam hivatalos. Mivel rokoni minőségben kaptam meghívást, nem készültem fotózásra, meg persze hivatalos fotósa is volt a rendezvénynek. A kompaktot azért zsebre vágtam, gondoltam készítek néhány emlékképet. 

Az esküvők körítése mindefelé más és más. Itt amolyan igazi sátoros lagzi követte a ceremóniát, amit azonban megelőzött egy három órás előjáték... Először is a násznép a rezes bandától kísérve levonult a faluba (pontosabban községbe - hogy meg ne bántsam az ott lakókat) a házasságkötő teremig. Délután fél háromkor, végig a tűző napon, harminckét fokban... Az esküvő után át a templomba, a ceremónia után közös fényképezés, majd onnan tánccal, énekkel és némi alkohollal fűszerezve vissza a lányos házhhoz. Hatra meg is érkeztünk. Biztosan fogytunk is egy-két kilót...

Eközben persze nem tudtam megállni, hogy ne készítsek néhány képet. A nagy zárt terekben teljesen alkalmatlannak bizonyult a G10, a kis vaku semmire sem volt elég. Ezért jobbára a vonulást fotóztam, bár - főleg az elején - a tűző nap nem volt túl barátságos. Valamelyest próbáltam deríteni az arcokat a vakuval, nem sok sikerrel. (Néhány képet beltérben is csináltam ISO 800-on, amiket aztán nem győztem zajszűrni. Mosottak is lettek egy kicsit.)

Ujjgyakorlatnak jó volt, hiszen sosem fotóztam még esküvőt. Egyszer mindent el kell kezdeni, s nem is baj, ha nem mindjárt élesben. Persze a helyszínen már bántam, hogy nem a 450D-t vittem, mert a kompakt korlátai elő-előjöttek (pl. ne keressetek elmosott háttereket).
















2 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Kompakt ide vagy oda, szépen dokumentáltad az eseményt. Tetszenek a képek az elegáns násznépről, az ífjú párról, de az utca népéről is.:-)

2010. szeptember 5. 21:44
TiSza írta...

Köszönöm Erzsi. Jó móka volt.

2010. szeptember 7. 6:24

Megjegyzés küldése