Zalai pillanatok

2015. május 31., vasárnap

Munkaügyben időnként megfordulok Zala megyében, s ilyenkor mindig magammal viszem a felszerelést, hátha elém kerül valami. Tavaly több szép fotótémát is sikerült találnom, s a múlt csütörtökön, amikor ismét meglátogattam zalaszentgróti partnerünket, valami hasonlóban reménykedtem. Mindig persze nem lehet karácsony, de ha az ember keresi a lehetőségeket, akkor azért néha csak belebotlik valamibe.

A megbeszélést követően Zalaszentlászló-Nemesbük-Hévíz felé kerültem, s menet közben találtam rá a zalaköveskúti Teréz Anya kilátóra.  A közeli réten éppen egy őz legelészett, ami a gép kattanását hallva rögtön menekülőre fogta. A magasból szép panoráma tárult a zalai dombokra, de olyan párás volt a levegő, hogy utólag alig tudtam valamit elővarázsolni a fotókból.


Hévízen is megálltam néhány kötelező kép erejéig az 1999-ben átadott, gyönyörű, kék Szentlélek templomnál, amelynek hét tornya a Szentlélek hét ajándékát jelképezi (1.Bölcsesség 2.Értelem 3.Jótanács 4.Tudomány 5.Lelki erősség 6.Jámborság 7.Istenfélelem).







2 megjegyzés:

Kovács Miklós írta...

Szervusz TiSza,
Réka blogjáról kattintottam át hozzád :)
Nagyon szépek a megművelt földek, igazán jó rálátásod volt a kilátóból. A távoli domb csúcsán egy nemzeti lobogót látok. Ott vajon mi lehet?
A hévízi templom homlokzatát már ismertem, a fotód által pedig most már a belteret is láthattam.
Üdv, Miklós

2015. július 8. 1:24
TiSza írta...

Üdv nálam! :) Örülök, hogy idetévedtél.
A lobogót én is kiszúrtam, de nem tudom, hogy mi lehet ott, az már elég messze volt tőlem ahhoz, hogy utánajárjak. A hévízi templom pedig belülről is szép.

2015. július 8. 7:07

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB