Szántóföldi színesek

2012. július 23., hétfő

Már régóta szeretnék színes szántóföldi portrékat készíteni - repce, napraforgó, gabonatáblákon -, de eddig valahogy sosem jött össze. 

Két héttel ezelőtt Zita, a menyem (aki már szerepelt a blogban a 2011-es filmplakátok egyik szereplőjeként), felajánlotta, hogy modellt áll egy napraforgóföldön. Némi keresgélés után egy Pécel melletti területet választottunk ki, ahonnan egy szomszédos gabonatáblába is átrándultunk néhány kép erejéig.

A fotózás éppen az irdatlanul nagy forróság idejére esett, ezért hogy kikerüljük a kezelhetetlen fényeket (és a hőgutát), reggel 7 körül kezdtük a fotózást. Így is volt fényünk elég. Visszafelé még megálltunk egy parkban is néhány kép erejéig.

A fotózás aktív résztvevője volt Dávid fiam is (a férj), derűvel, derítőlappal, ötletekkel felszerelkezve. Mindkettőjüknek köszönet érte!


  





7 megjegyzés:

Kecskeméti Fotókör írta...

Hangulatos képek lettek, tetszik!

2012. július 23. 8:07
Kozma Erzsébet írta...

Nagyon jó képek.
Külön tetszenek a szép, vidám, színek amelyek jó ízléssel voltak kiválasztva. Gondolok itt az egyszerű ruházathoz illő színesebb környezetre, szép kék égboltra stb. Én egyébként szeretem a színes képeket, mert szerintem a színeknek is lehet jelentése, mondanivalója egy fotón, plusszt adhatnak a képhez. Csak persze ehhez igen kifinomult érzék kell, hogy a színek megfelelően legyenek kiválasztva.
A modell arckifejezése és testtartása is természetes, fesztelen. Nagyon jól jött szerintem a férj segítsége is.:-)

2012. július 23. 8:47
TiSza írta...

Köszönöm, örülök, hogy tetszik nektek.
A színek nagyon fontosak az ilyen jellegű virágos képeknél, ugyanakkor az is igaz, hogy portrénál sokszor előnyösebb a ff, mert jobban az arcra irányul a figyelem.

2012. július 23. 15:50
shadow írta...

Vidám, gyönyörű képek!
Nekem a két ff a kedvenc, de nem (csak) azért, mert ff-ek, hanem a fantasztikus beállítások, önfeledség okán is.

2012. július 25. 20:37
Kerekes Zsuzsa írta...

Shadow-t tudnám csak ismételni, s az utolsó az abszolút kedvenc.

2012. július 25. 21:21
TiSza írta...

Köszönöm. Én nehezen tudok választani... az utolsót nagyon szeretem, jó így ff-ben, de Zita vidám egyéniségét mindegyik képen imádom. Nagyon örülök, hogy megcsinálhattam őket.

2012. július 26. 17:14
Névtelen írta...

magnifique cette serie

2012. július 28. 19:13

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB