Március 15. - Szabad Sajtó útja

2019. március 16., szombat

A hivatalos állami ünnepséget a Nemzeti Múzeumnál, az összellenzéki rendezvényt az Erzsébet híd környéki Szabad Sajtó útján tartották. Ez utóbbin jelen volt az MSZP, a DK, az LMP, a Párbeszéd, a Momentum, a PDSZ, a Szolidaritás, a Liberális Párt, a Mindenki Magyarországa Mozgalom, sőt még a Jobbik (és valószínűleg sokan mások) is.

Mintegy 5 ezer ember gyűlt össze. Szerencsére én még akkor érkeztem, amikor még csak gyülekeztek az emberek, így időm nagy részében nyugodtan tudtam fotózni. Amikor sűrűsödött a tömeg, akkor már kicsit nehezebb volt jól helyezkedni.

A mintegy húsz felszólalót nem akartam lefotózni, így hát nem verekedtem keresztül magam a színpadig, a résztvevők színes kavalkádja jobban érdekelt.



Az elején még rendőri biztosítás zárta el az utat:


Később azonban már szabad volt az út:










 






 

 




 


 






A "kollégák":











Hazafelé jövet a Ferenciek terén néhány percig "lesben álltam" az aluljáróban



... és véletlenül épp arra járt Molnár Gyula, az MSZP volt elnöke is:




2 megjegyzés:

Cséfalvay Katalin írta...

Nehéz műfaj! Tetszenek!

2019. március 20. 5:24
TiSza írta...

Köszönöm!

2019. március 20. 7:16

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB