Fotópályázatok: India

2019. április 1., hétfő

2017-ben elég sok nemzetközi fotópályázaton indultam, és jó néhány fotómat helyezték is. A tavalyi évet viszont elhanyagoltam és teljesen kihagytam. Úgy gondoltam, hogy az idén ismét "beszállok a ringbe", s az eddigi sikeres képek mellett megmérettetek néhány újat is. (Ezen nem azt kell érteni, hogy mostanában készültek, hanem hogy eddig még nem szerepeltek versenyeken.)

Az első két pályázat eredményét most ismertem meg. Mindkettő indiai szervezés, amelyeken nagy  örömömre három fotómat is elfogadták (azaz accepted minősítéssel végeztek). Külön örülök, hogy ezek között két olyan kép is szerepel, amelyek újak a versenyeken.


5th KAP International Digital Salon 2019. évi versenyének Open Color kategóriájában egy olyan képem kapott elfogadást, amely már korábban is sikeresen szerepelt nemzetközi pályázatokon.

Autumn Portrait
Modell: Trautmann Laura
Smink: Sminkes Gabi
Haj: Viniczai Sára


Creative Shot International Salon 2019. évi versenyének Open Color és Photo Travel kategóriájában két - versenyeken eddig még nem szerepelt - fotót fogadtak el.

Spring
 Modell: Papp Charlotte
Smink: Jánvári Noémi



Liberty Statue




2 megjegyzés:

Cséfalvay Katalin írta...

A Spring című nagyon bejön nekem! gratulálok a sikereidhez!

2019. április 5. 21:57
TiSza írta...

Köszönöm Katalin!

2019. április 7. 20:02

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB