Fotópályázatok: Montenegró és Észtország

2019. április 16., kedd


Lassan megjönnek az első eredmények azokról a nemzetközi fotópályázatokról, amelyeken elindultam az idén. Két indiai verseny eredményéről már beszámoltam, most újabb két végeredményről kaptam hírt.

A Perasto 2019. pályázaton (Montenegró) elfogadták a Girl With A Hat c. fotómat, s ugyanezt a fotót helyezték a 3. Estonia Photo Salon (Észtország) versenyén is a Portré kategóriában. Ez utóbbi fotópályázaton még 5 képemet fogadták el:

Open Color kategóriában:
Rain

Windmills

Open Monochrom kategóriában:
Then I Go!

Man and/or Woman kategóriában:
Dreaming
(Modell: Fábián Franciska,
Smink: Turbucz Mara)

Portré kategóriában:
Autumn Portrait
(Modell: Trautann Laura
Smink: Sminkes Gabi,
Haj: Viniczai Sára)

Girl With A Hat
(Modell: Molnár Mónika)


A fotók egyike sem új, és szerepeltek már más pályázatokon is. Természetesen néhány más (újabb) képet is neveztem, de azokkal most nem sikerült helyezést elérni (nem úgy, mint az indiai versenyeken, amelyen két olyan fotó is elfogadásra került, amelyekkel korábban máshol nem pályáztam). 

Nem egyszerű dolog ez a nemzetközi megmérettetés, akit közelebbről is érdekel a nemzetközi fotópályázatok rendszere, az itt olvashat róla részletesebben.

2 megjegyzés:

Kovács Miklós írta...

Gratulálok a sikerekhez. A porté fotózás annyira nem áll közel hozzám, így nem meglepő módon engem az első két fotód hangulata fogott meg. A "Rain" a kreatív nézőpontjával, a "Windmills" pedig az elképesztően szép színvilágával.

2019. április 17. 11:41
TiSza írta...

Köszönöm Miklós! Igen, így van ez, kinek a pap, kinek a papné :)

2019. április 17. 13:47

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB