Wasteland - werk

2019. október 25., péntek

Nemrégen egy felhívásra lettem figyelmes a facebookon: egy hölgy, Vadnai Ágnes (művésznevén: Senga) keresett olyan fotósokat, akik az általa készített szerkezeteket, ruhákat, kiegészítőket a projektjeikhez felhasználnák. A hirdetéshez felrakott és a honlapján szereplő képekből nagyon izgalmas látványvilág bontakozott elő, úgyhogy (több mint tizedmagammal) én is jelentkeztem a hirdetésre.

Először steampunk-fotózásra gondoltam, de mivel szerettem volna egy kicsit vadabb stílus felé elmenni, amolyan Mad Maxesre venni a látványt, így (mint közben megtudtam a nevét) a wasteland-fotózásnál kötöttünk ki.

A Wasteland eredetlieg egy posztapokaliptikus világban játszódó szerepjáték 1988-ból. Amerikában a mai napig rendeznek hétvégéket a stílus kedvelői (lásd a lenti képet egy kaliforniai rendezvényről).



A stáb most is a megszokott volt: Sminkes Gabi készítette a sminket, Viniczai Sára hajszobrászkodott, modellnek pedig Trautmann Laurát kértem fel, aki szerencsére éppen ráért azon az ünnepnapon, amire a fotózást terveztem.

Két helyszínen is próbálkoztunk: először Senga műhelyében készítettünk beltéri képeket, ahol megpróbáltuk kihasználni a rengeteg szerkezet és kiegészítő adta lehetőségeket, majd átmentünk a közeli kőbányai konzervgyár lerobbant épületébe, hogy a wastelandhez illő lepusztult, "világégés utáni"  környezetben is készíthessünk fotókat.

Egyelőre csak werkfotókat tudok mutatni, ha elkészülök a képek utómunkáival, jön a többi is!



 

















Kedvcsinálónak néhány szerkentyű Senga műhelyéből:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB