2019 - Összegzés

2019. december 31., kedd

Szinte már hagyománnyá vált, hogy év végén készítek egy összegzést a blogbejegyzésekből. 

Ezt néha egy videó (slideshow) formájában teszem meg, máskor egy válogatást adok közre az év fotóterméséből. Most ez utóbbit választottam.

Jöjjenek a fotók havi bontásban.





Január

Itt bizony nincs miről mesélni - nem volt januári bejegyzésem az idén. Ez unikum, ilyen az elmúlt 10 évben még nem fordult elő.


Február

Szlovéniai sítúra a ködös Roglában, és Fehér Lili koncertje az LM Acoustic duóval:



Március

Március 15. - már-már hagyományosan megörökítem valamelyik ünnepi programot Budapesten. Ezúttal a hivatalos, Nemzeti Múzeumnál tartott ünnepség délutánján és a Szabad Sajtó útján tartott ellenzéki megmozduláson voltam jelen.



Április

Az idén nagy lendülettel vetettem bele magam újra a FIAP- és a hazai rendezésű fotópályázatokba. Áprilisban négy nemzetközi versenyen is értem el szép eredményeket (India-2 verseny, Montenegro és Észtország ill. Zanzibár), amelyek között első ízben vettem részt papírképes (nem digitálisan beküldendő) versenyen (India). Ezen mindjárt 6 képemet is helyezték, ami minden várakozásomat felülmúlt. Mivel ezek mind a korábbi évek terméséből származnak, itt most csak egy norvégiai képet idézek.



Május

Folytatódtak a versenysikerek (Montenegró, Litvánia és a Digitális Fotómagazin), de fotóztam Fehér Lili diplomakoncertjén és készítettem néhány (részben családi) fotót a Vasúttörténeti Parkban is.


Június

Két fotópályázati eredmény: Argentinában és a Prizma Kör "Idő" c. kiírásán kaptam helyezést.


Volt egyszer egy álom


Július

Végre kicsit jobban beindulnak a fotózások. Elsőként a pipacsok között Mónikával és (a kismama) Nikivel.




Augusztus

Érdekes téma volt a retrófotózás Petrovics Vicával a Vasúttörténeti Parkban.




Szeptember

A Prizma Kör "Nappal szemben" c. fotópályázatán kaptam helyezést egy hollandiai fotóval.



Október

Ismét helyezés a Prizma Kör fotópályázatán (Padon ülő ember), és jött az év legnagyobb élménye: Toszkána.




November

Az eddigi legkülönlegesebb projektem volt a Wasteland-fotózás, amely valójában októberben zajlott, de csak novemberre lett készen az eredmény, így csak ekkor publikáltam három különböző bejegyzésben






December 

Az év végére esett 2019. két legkedvesebb fotózása: a Mónika és Zsolt esküvőjét követő havas kastélyparki Gödöllőn, majd egy héttel később Mónika nővérének, Diankának fotózása ugyanitt - kicsit kevesebb hóval. És természetesen nem maradhattak ki az Unokák és Duókák sem...


 
















0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

2009 ·TiSza by TNB